Hvem er Iver?

 

Mit navn er Christian Iversen.

Jeg er partner på Boye & Spellerberg og kan derfor ikke som i de sidste 3 år hjælpe andre bureauer. Hvis du alligevel er nysgerrig så læs videre:


Jeg er uddannet på Danmarks Design Skole på linien for visuel kommunikation. Efter min eksamen fik jeg straks job på DDB i København. (Der var mange Christian’er. Derfor kom jeg til at hedde Iver.)

 

På DDB og siden i min egen virksomhed har jeg haft lejlighed til at arbejde med en lang række dygtige og spændende mennesker. Blandt andre Poul Mikkelsen, Claus Walter, Kim Boisen, Michael Robert, Simon Higby, Jesper Smith, Andrew Smart, Toni Ladegaard, Mikkel Møller, Thomas Fabricius, Michael Jacobsen, Rasmus Gottliebsen, Morten Kirchoff, Robert Cerkez, Thomas Hoffman, Tue Rossel, Peter Strange, Rasmus Laumann, Martin Storgaard og Kristian Eilertsen, Nicolai Stahl, Benjamin Bang ...


På en endnu længere liste af spændende kunder: 


Kundelisten

 

Finans/forsikring

Nordea, Nordea Nordic, Codan, Codan Erhverv, Danske Invest, Danske Bank, Topdanmark, Europæiske rejseforsikring, BG Bank

 

Mad, drikke m.v.

McDonald's, Faxe Kondi, Stryhns, Carlsberg, Fosters, Royal Beer, Aalborg Akvavit, Kim's, Samsung, Compact, Sony, Flügger, Stimorol, Tholstrup ost, Nilfisk, Irma, Letz Sushi,

 

Medier:

Clearchannel, Berlingske, Urban, Erhvervsbladet

 

Medical:

Strepsil, Pfizer, GlaxoSmithKline

 

Tele:

TDC, Telia, Sonofon, Telenor

 

Transport:

Volkswagen, Volkswagen Erhverv, DFDS, Øresundsbroen, Skoda, Toyota, Centurion cykler

 

Organisationer:

Rådet for Sikker Trafik, Grønlandske departement for Familie og Justitsvæsen, Børneulykkesfonden, UNICEF, SMK (Statens Museum for Kunst), BUBL, Børns vilkår, Børnefonden, Kræftens bekæmpelse, Hjerteforeningen.

 

Andre:

Danske Spil (Lotto), DONG,Tivoli, Roskilde Festival, WT centret, WT KBH, Dansk Håndboldforbund, Match.com, Vesterbronx gym.

 

Bureauer Add Iver har hjulpet:

DDB, JWT, ADVANCE, &Co, BABY, KASTERS, MONTDOR, MEC, HJALTELIN OG STAHL, GESCHÆFT, NORDLID

Lidt om religion:


"Dybest set tror jeg ikke på reklame

- i traditionel forstand.

Jeg har de sidste 28 år ikke bare forstået brands og deres ønsker, men især været god til at sætte mig i forbrugernes sted og være bevidst om, i hvor høj grad de bombarderes med budskaber om dit og dat, fra morgen til aften. Jeg forstår godt, at folk har sat massive reklame filtre op, det har jeg selv. Derfor laver jeg reklame der ikke føles som reklame. Kommunikation som forbrugerne lader slippe forbi reklamefiltrene og som derfor skaber den ønskede effekt."